Klachtenbehandeling Stichting Strong-id Mental Coaching:
Mochten cliënten of hun vertegenwoordigers klachten hebben, dan kunnen ze deze bespreken met de leidinggevende. Deze zal er naar streven de klacht naar tevredenheid op te lossen. Vanzelfsprekend is het ook altijd mogelijk na overleg met de leidinggevende de klacht te bespreken met de onafhankelijke klachtenfunctionaris.
In het geval medewerkers klachten hebben, dan kunnen ze deze bespreken met de persoon op wie de klacht betrekking heeft. Als dit niet kan, of de klacht is niet naar tevredenheid opgelost, dan kan de klacht worden voorgelegd aan de zorgcoördinator.
Mochten familieleden of andere relaties van de cliënt klachten hebben, dan geldt dezelfde werkwijze als hierboven aangegeven. Indien onze organisatie verzuimt maatregelen te nemen Als ook de klachtenfunctionaris niet tot overeenstemming leidt, is het ook mogelijk om de klacht voor te leggen bij de klachtenportaal. Kijk voor meer informatie op de website klachtenportaalzorg.nl
Klachtenformulier van Stichting Strong-id Mental Coaching:
Via onderstaand formulier kun je een klacht doorgeven.