Zorgbelang | AKJ | Klachtenportaal

 

 

Heeft u vragen over uw (langdurige) zorg? Over de wet Zorg en Dwang of over jeugdhulp?

Dan kunt u contact opnemen met Adviespunt Zorgbelang: adviespuntzorgbelang.nl. De onafhankelijke cliëntondersteuners van het Adviespunt geven advies, informatie en ondersteuning.

We vragen iedereen die een klacht heeft om eerst met de vertrouwenspersoon daarover te praten. Vaak komt er dan al een oplossing. Lees de volledige AKJ klachtenprocedure als er geen oplossing is gevonden.

Klachtenportaal Zorg (Volwassen)

Het kan gebeuren dat een behandeling of geleverde zorg niet voldoet aan uw verwachting. Lukt het niet de klacht samen met uw zorgverlener naar tevredenheid op te lossen, dan staan we u graag bij. U kunt dan uw klacht indienen bij Klachtenportaal Zorg over de geleverde zorg. De ervaren en onafhankelijke klachtenfunctionarissen van Klachtenportaal Zorg vinden persoonlijk contact vanzelfsprekend. Wij komen naar u toe voor een gesprek. Door zorgvuldig te luisteren en de verschillende perspectieven goed te vertalen, voelt u zich echt gehoord: de basis voor het oplossen van de ontevredenheid met wederzijds begrip. Heeft u advies of ondersteuning nodig, of wilt u een klacht indienen over de geleverde zorg? Vult u onderstaand formulier in en we nemen op korter termijn contact met u op.

Klachtenportaal Zorg behandelt klachten over geleverde zorg door zorgaanbieders die zijn aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. Op de site van uw zorgaanbieder kunt u vinden waar de klachtenregeling is ondergebracht.